<شعر> شعر من * آبرو داری ..... - دفتر شعر من ....
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفتر شعر من ....

شعر من * آبرو داری ..... - دفتر شعر من ....

زهره صفی آریان
دفتر شعر من ....

 

آبرو داری کن ز پیشم آبرو دارت شوم

          آنچه در نفسم تو بینی در نفس تو بینم

چند صباحی راهبر و آموز هم

            پس چه شد آنهمه دوستیهای هم

ره کج نمودی ز دیار یاریم

            پس دوری گزیدی ز مرام انسانیم

 آبرو داری کن ز پیشم آبرو دارت شوم

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net






تاریخ : دوشنبه 93/4/16 | 11:29 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان
.: Weblog Themes By Slide Skin:.